viktigt occh onödigt inlägg.

Suttit nyss och snackat med marwa
EXAKT en timme,elr ja 59 min och 59 sek :P


Vi prata om lite allt och ett privat ämne. ;)
Jag vet inte varför det alltid är tjejer som såras
och tjejer som alltid är emot varandra,och
tjejer som utsätts för alla möjliga saker.
Visst det finns killar också,men mer än 70% tjejer
mår sååå dåligt över allt möjligt.
Tar upp ämnet senare,för ska tjata om att få sova över
hos yosra.
Ah juste imon blire universeum med den gruppen
småungar o nåra kusiner,mostrar osv.


Och glömde en sak!
HHAHAHA det var föräldrarvecka på sjumilaskolan och
alla kunde ta med mat så de skulle bli knutkalas.
Men ingen jag kände kom,eller ja mamma kom nt
nt heller nån moster,men iaf vi asgarva när alla
arabmammor dampa på golvet av allt dans.
JAG ÄLSKAR SÅNT!


Kommentarer
Postat av: Claudia

hej hej, kikar in och önskar dig en superbra lördag! =D

2010-05-08 @ 13:57:35
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: yyasmiin.blogg.se <-------

Tack detsamma! :D

2010-05-08 @ 20:45:01
URL: http://yyasmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0