update helt oviktigt

Hejjjjj avokador!
Bajsdag i skolan oså.
Men dagens höjdpunkt:
Vi gick in t aulan i smyg,sen så kom vaktmästaren
och busta oss helt.Sen kuta vi ut. Och han skrek som årets
invandrarbaba elle nåt ''STANG DORREN!!!'' HAHA.
Planerar att göra ett eb inlägg o ta failbilder från olika bildhemsidor haha.
Eller ja,nåtsånt.

Och en sak till: Jag har en ny mobil wihooo,eller snart.
Det är en nokia men ja ska byta mot mamas sony ericsson
inshalllaaaaah.Jalla ha det Min bajsunge Lava ringer snart.
Puss o kram en mosad banan ! (fan va dålig den va)

Bjuder på bilden ba för jag e snäll.



Jag vet,jag vet. Ni tycker nåt e fel?
Håll de för dej själv för jag bryr mej endå inte,gillar
ba när folk kritiserar andras utseende bakom skärmen när dom
själva ser ut som en hög med tånaglar i elefantbajs.
Haha förlåt glöm de sista.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0