Lev livet medan du kan. Sluta vara så deppiga!

Är själv ungdom,och inte så gammal heller. Är bara 14år
men jag har själv märkt allt mina kompisar gått igenom,vad jag
själv gått igenom,och vad folket snart går igenom.
Alltså är jag ensam om att tycka att de flesta borde leva lite mindre
dramatiskt? Dom flesta kommer med
''Min kille och jag har gjort slut,hatar allt''.
Ah som ni ser så känns logiken helt fel. Och gumman du är bara 12 eller nåt.
Lev livet medan du kan,vad ska du med denna idiotkillen senare då?
Sluta hata och känna att ni vill stänga av allt och alla och börja
lev. Man lever bara EN gång. Inte två,inte tre.
Så ta vara på ditt liv så mycket du kan innan du slösar bort hela
livet på idioter.Det finns nutid,framtid och det förflutna.
Din nutid GÖR framtiden,och din framtid avgör hela ditt liv. Så snälla
ni därute,jag tycker ni borde göra något bättre med erat liv. Iallafall ni
som oftast känner er deppiga osv.
Sluta gråta och tänka bakåt eller på de nya problemen och börja förbättra er
eller tänk positivt.
Ni vill ju inte sluta med en massa problem eller så? Håll er riktigt sysselsatta
med roliga saker så glömmer ni bort det dåliga. Eller ni kommer ju alltid
tänka på sakerna då o då igen och kanske mitt i det roliga ni gör. Jag kan ju inte lova något,
men det är ju endå bättre att ha kul än att sitta inne eller nånstans och känna nåt i stil med
''livet suger,,skjut mej någon'' eller nåt. Vet alla sådana känslor. Men efter lite tankar osv
är jag en annan person nu.
Det kan va bra att vara tankspridd!


Kommentarer
Postat av: tova

Ja du har rätt i en stor del,men man kanske är isolerad eller något hehe? =)

2010-05-25 @ 13:25:17
Postat av: yyasmiin.blogg.se <------- du kommer inte ångra dig!

Ja jag vet faktiskt inte vad man gör då,men detta är riktat direkt till alla som kan ha sluppit allt skit om dom baara gått rätt väg! :)

2010-05-26 @ 18:41:32
URL: http://yyasmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0