bloggdesign

Ny bloggdesign,och som ni ser har jag ett stooooort
jobb kvar tills det blir perfekt!

ÅÅÅÅH förstår inte varför jag ens ändrade på
förra designen. Fan,senare ska jag försöka
fixa tillbaka det. Btw,har du en fin svartvit bandana bloggbakgrund,
så kontakta mej på: [email protected].
Jag behöver en sådan till min design.

Och har planer om att göra ett inlägg om orättvisor
och om vad folk ser ner på kvinnor för. Eller
tycker att ''kvinnor är sämre än män'',och
inlägget kommer när designen ser lite normalare ut. thihi.
Ha d så bra sålänge!


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

det kommer;)

2010-05-09 @ 11:40:34
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi får hoppas ;(

2010-05-09 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0