ANG. MUSIKEN PÅ BLOGGEN! L-Ä-S! SVAR PÅ FRÅGOR!

Hej sötnosar!

Några har frågat varifrån musiken kommer när dom går
in på min blogg. Är det en annan hemsida,eller bloggen?
Nej,det är bloggen!

Har lagt till en liten 3D grej. Som
spelar musik automatiskt på bloggen.
Den ligger under ''senaste inlägg'' och
''ARKIV'' nånstans därnere.
Man kan också trycka på de bokstäverna som kommer
på dens ''skärm'' Så kommer det en låt. Och det
är ''bokstäverna'' ni tryckt på som är låten.

Och om man vill kan man stänga av den helt.
Det finns små ''nästa'' och ''föregående'' och
''play/paus'' knappar i ett av dens hörn.
Ah det var allt jag kunde skriva nu. Har ni fler
frågor e det ba att fråga på. Har ni önskemål på fler
låtar som jag kan lägga till,så skriv det till mej då! ;d

ha d bra sålänge!
JAG VILL HA MOBIL SÅ JAG KAN TA BILDEEEER! ÅH BLIR GALEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0