1a praodagen

Shhööö bananbloggen och alla sötnosar därute!
Nej,men btw. så praktiserade jag i Willys.
O-M-G-!
HERREGUD-min jobbigaste prao någonsin.
WTF,give me a break. Är  ju bara ett barn,eller? :$
Men asså seriöst jag dog när jag kom hem.
Däcka direkt på min sköna säng. Okej det med ordet däcka
låter fullisaktigt. Men aja.
Jag kom dit och fick:

-   Sortera barnprodukter,mat i burkar osv.

-   Gå in till lagret och välja ut varor jag skulle sortera.

-   Ta sönder min kusins fot med den man drar
    upp kartonger och tunga varor med. Drog ner den och den
    kom på foten och hade ingen aning om 
    hur fan man tar upp den så han fick lida i 15 sek till.

-  Gick i typ 6meter eller nåt till närmsta pizzeria.Också
   den snålaste. Och åt kebabrulle och satt i svalen å chilla
   med maro.

-  SEN när jag kom tillbaka så sattes det
   till ytterligare 2 timmars lidande med jobb.



Asså walla jag kom hem med årets borttappade känsel. Och
som om ni yani bryr er om vad jag gjort elr så. Men skriver
de endå så jag ska kma ihåg o blabla. OCH FUCK THIS!
Imorgon är det samma khara. Shit jag pallar inte mer. Första
dagen sög. Resten då? ÅH! Känner för att bli skjuten just nu.

Aja ha det bra sålänge.
Gör senare när denna tortyrveckan är slut en lista på hur jag
tyckte dom 5-tortyrdagarna var. :)
Och jag gör det för MEJ!







Kommentarer
Postat av: Shilan

Tjena följer dd med till Biskopdagen ? :)

Göra om allt vi gjorde förra året HAHAHA mina byxor xP ?

2010-05-18 @ 23:28:50
URL: http://shilankozad.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hello sötnos :)



Hoppas du mår bra!



Kramis..

2010-05-19 @ 10:18:15
URL: http://hellonicki.se
Postat av: yyasmiin.blogg.se <-----

Shilan ja jag kommer :D

2010-05-19 @ 12:10:37
URL: http://yyasmiin.blogg.se/
Postat av: yyasmiin.blogg.se <-----

Hejhej!

Ja jag mår bra,själv då? :)

kram

2010-05-19 @ 12:10:59
URL: http://yyasmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0