heluu!

FUCK INTERNET !!!!!!


Satt på bloggen visste nt vad jag skulle skriva,så skrev jag
nån sida - MEN INTERNET DAMPA SO ITS FUCKING GONE!!!!!!!!!!


Aja -

Prata med hanan i tele igår o dog av skratt när
vi tänkte:
Tänk om vi var med i ''HÅL I VÄGGEN''
och tänk om ******* var med HAHAHAHAHAHAHA!

Saknar sommaren skitmkt.
Men ska jag va ärlig ,så e denna
vårsolen just nu oxo varm :)
Som på fredag då vi låg på en sån
snöhög,så blev våra rövar å ryggar is,men andra delen helt varm ;d

Stör mej riktigt på nån slampig sak!
YOU WILL REGRET WHAT YOU DID BITCH!

Hatar vintern iget å gö.
Men aja ha det ska nt gö nåt,ba va vid datan o
tråka mej o skit.






JAG HATAR RIHANNA!
Men älskar denna låten och Rude boy! :)
vill byta bloggdesign.
Får se vad det blir man aja ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0