damp

Skriver lite om i fredags..

HAHA asså så fkng bäst dag.
Jag,muntaas och hanan gick in till aulan
sen börja vi spela å trampa på pianots
''knappar'' , så det lät asmkt och vi dansa på scenen
HAHAHA
sen när vi stängt gardinerna så ramlar hanan o vi
kmr för o ta upp henne
,så ramlar monti oxo sen kmr jag och drar
upp hanan,så ramlar hon igen HAHAH
sen från ingenstans när vi stänger gardinerna så
hör vi dörren öppnas och nån skriker:

-HALLÅ! Vem är de ni där inne??? kom ott noo!!!

Det är vår vaktmästare jafar haha.
sen jag gömmer mej bakom sån bakgrundsgrej,så
från ingenstans kmr monti å sen hanan haha vi börja puttas o så.
sen exakt vid oss så öppnar han dörren till där de vuxna
hänger jackorna i bamba...,sen så springer
jag å muntaas därifrån och dumpar hanan hahaha.
Sen där ute så byter vi jackor o så.
SEEEEEEEEN kmr hanan helt ostressad!
asså älskar den dagen vi pissa nästan på oss haha!<3



bjuder på grå







Kommentarer
Postat av: Muntaas

walla vi gör igen mannen fett roligt HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

o han vi ska inte dumpa diig igen HAHAHAHHAHA

2010-03-28 @ 16:22:11
Postat av: Yyasmiin.blogg.se

HAHAHAHAHAHA asså MÅSTE göra om det!

sålänge vi är säkra dumpar vi ingen ;)

2010-03-30 @ 16:56:32
Postat av: Hadil

fin bild <3

2010-04-03 @ 14:20:18
Postat av: Yyasmiin.blogg.se

Tack sötnos♥

2010-04-03 @ 14:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0