igår och idag







Träffa Hanni utttteeeeeeee igår.
walla saknat dej,de va längesen :(
HAHAHA dööör av han där ''körsbärsmannen''.
Och hon där gamlingen som slängde maten
från fönstret och skrek åt oss o vi käfta - haha bäst!


Iaf.
Har det tråkigt just nu och gör inget , bara vilar
ut mej för har pluggat asmkt engelska glosor o skit
nyss,så ska ta de lungt å chilla lite,och senare lite mer plugg :(



Hade en wierd dröm idag...
Det var jag och ****** *********.
Så fkng skön dröm önskar det var verklighet wtf. :(

Asså kolla så ni svenskar och kanske nåra andra
får ta hem killar å så ''ya3ni pojkvänner'' haha -
Men om jag gör det eller mååååånga jag känner,
står ens liv eller tofflan på spel.Jag svär jag skulle få tortyr.
Ingen data,mobil,mat,tv, INGET.
bara ''sebb-ord'' och sånt och tofflor kastandes
på ens ansikte och '' KHATFIIIIIII''.
haha. Tankarna skrämer mej.
Inte mitt fel att jag har sån ''tänker-hjärna''. :(


____________________________________________

 ba för jag har det tråkigt :P

--------------------------------

He is the only one that can heal my heart
All my tears and every problem
- now ive finally realized that it can be another one
But still i cant hate you.You made
some time in my life  just a waste of time.

 

Now ive learned myself a lesson .
Dont take shit from anybody and NEVER
from the one you love,and dont care about people
if they dont care about you.
Do not cry for someone - at least if
he/she doesnt dry your tears.

 

Feel comfortable with yourself.
If you cant then you are screwed.

___________________________




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0