tröghet

Är på datorn nu,men får egentligen nt just nu.
För baba fixar sån virusprogr. elr nåt för datan
är så virus -.- ,och han vill inte att jag
''the proffesional'' ska fixa den,
för sist jag spela över så mkt åkte den t lagning :'(

SO? Nobody is around? :P

Iaf första ggn jag gör bättre ifrån mej på ett
matteprov även om det nu nt var såååå bra.

Gick till läxhjälp med hananbanan.
Pratade med en kines som studerat i sverige
i ett år men kunde ingen svenska alls,så
vi snakka engelska - i love my english ^^
Jag svär hon kan SVAR PÅ EXAKT ALLT MAN FRÅGAR I MATTE.
Som en miniräknare elr facit i hjärnan fast ba de att man
ser facit/miniräknaren LIVE!Okej miniräknaren är live endå,oxo
facit i papper ehe...Men i människoform? :D

Dagen var typ bara skratt alla bekymmer var lååååångt bort,
och irritera lite folk som irriterade mej. Och skratt medföljer!

aja vi ses ska gå o käka jordgubbar med socker,
LOVE IT OR HATE IT IM STILL GONNA EAT IT...!

ah juste min baba vill att ''min msn ska vara utan lösen för han
vill kunna logga in på den och se vad vi har där och gör i msn ya3ni'',
HELL NO!
Jag - Yasmin ska ha min lösenordsutdelning?
NEVER !

JALLA HEJDÅ?!?!?!?!

En sak till! Leona lewis e bäst :)!

HEJDÅ!?!?!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0