älskar dagen.

HAHAHAHA
''Do you celebrate easter kkhholiday (*holiday*) ?''
Hanan du vet vad jag menar HAHA gaaaaaarvvv!!

Detta ovan sa någon igår,men vi tog upp ämnet idag.
loooooove it!

hahaha.
Gör inget bara skrattar lågt.
Vill nt högt då kmr alla fråga vfr and im not orkar berätta.
Gjorde inget ba var i skolan,och var på datorn.

HAHA oxo när nåra höll dörren så vi inte skulle
gå in,så  kommer en tjej o kollar på Hanan med
öppspärrade ögon och hon flyger fö hon blir skrämd. -.-
ett nytt minne det oxo hahah.

De ska bygga in en hall *vad ni nu kallar det för?*.
Alltså de ska bygga mer på våran nuvarande
gympasal så det blir nåt stooooooooort?
Hoppas de ba inte ljuger elr överdriver.
Så som i 4-6år har de suttit och sagt att vi ska få
en cafeteria till skolan. Vi har inte ens fått det nu :P
Och de ska bygga
''en större gympasal (det säger de nu oxo) med en stor pool'',
Sen när vi nu frågar säger de nej haha.

Iaf de säger typ att vi ska välja nåt 5 aktiviteter
vi vill ha där.
Jag vet inte vad jag ska skriva på pappret vi fick.
Kanske nån med tips haha?
MENAR DÅ TILL MIG VAD >JAG< KAN SKRIVA,
så ni nt tror jag spelar över (kanske ba lite just nu).

KHOLIDAY HAHA,! <3












''tuts my barre'' haha.


HAJDÅ HAVE A NICE KHOLIDAY!!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0