dagen

Hej alla vackra ahlgrens bilar!
Uppdateringen BAAAAAAAAAAAJS!
Men aja.
Denna veckan så e de bara sån aktivitetsvecka i skolan.
HAHAHA aså mitt i regnet vi går och badar i askimsbadet.
Ba ngra killar i klassen o åttan bada o så :P
Sen grilla vi korv. oså. Sen gick de flesta hem
men åkte in t frölundatorg ngra.
En som jobbar på skolan o en i åttan o två från min klass.
Gick in te en tvärdyr men feeet affär :o skor fö nåt 2600 oså...
WHY SÅ DYRT?
Gick också och prova en fin röd t-shirt. Osåååånt. Sen finally in till
Ginatricot och köpte en klänning? vad man nu kallar den för.
Köpte en likadan igår fast med större blommor och vit där uppe
men lila,rosa,svart oså blommor därnere.
Men köpte idag en likadan men svart däruppe,och svart nere med
beigeblommor. Kostar 199:- men de va rea på dom så fick för 99:-
Köpte också söta pärlörhängen igår.
Okejokej detta är ingen modeblogg skiter i sånt,men endå. Ska ha en av
dom på skolavslutningen iaf. Den svarta passar domdär svarta pumpsen
jag ska ha bel eskuul afesluutniing mer ,men den vita också kanske!!!!
Jaja hitta ingen bajsbild på klänningarna så inläggetf förblir naket och torrt!
Hitta iaf på pumpsen,fast bruna,men mina är svartaaaaaa!!!




Dom här fast mina e svarta.

kanske tar bild på mina klänningar sen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0