''Staffan hägglund'' och skolavslutningen

Shoo små sötnosar!
igår var det skolavslutning.
I ended up med denna klänningen.
ser gravid ut på bilden men nej hehehe.
jaja vem bryr sej ...

Iaf kommer sakna klassen!

Ansiktet igår:


Jag vill att ni håller era ögon borta från armarna...
ÅÅÅH JAG KOMMER VERKLIGEN SAKNA KLASSEN OCH SKOLAN. Jag trodde
aldrig att jag skulle säga skolan,men nu är det sagt...

Här har ni en bild på bästa lektionen när jag sammarbetade
med hanan. Fan va roliga vi är heheheh.



Han i mitten är Glenn.
Han afrikanen är Amadou  Waberi eBuddy Kanga.
Dom modellerna under glenn är anonyma ''fult lärarmodet''.
Hon i hörnet är rutmarie olsson.
Han i nedre hörnet är Staffan hägglund. Han i hörnet däruppe
är ''rektor'' Sten Persson.
Allt är såklart påhittat.
Meningen med kollaget är att den ska beskriva skolan HAHA.
Ojojoj koolla glenns mage det står ''inte utan min...'' sen så
längre ner ooohii hehhe. Jalla ni får ha det bra sålänge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0