drömmen

Jag drömde att det regnade och det
blev översvämmning utanför. Och
att jag träffade dendär afrikanska killen som
hans pappa behandlade honom illa. :s
Men jag hade blivit längre än honom hahaha.
Har träffat honom i en tidigare dröm.
Sen så var det översvämmning ute och mitt i natten så var jag ute
i regnet med några kusiner. dörren till svalen gick inte att öppna.
Senare öppnades en port och en flicka kom ut.
Hon hade först ett blodigt vitt nattlinne. Tills senare då
hon plötsligt hade vackra rosa fjärilvingar och var söt och hade
en fin rosa klänning. Hon sa att domedagen är nära. Och tog oss in till
hennes värld där vi fick träffa hennes familj. Alla hade vackra fjärilvingar.
Jag sa ''a3ozobellahi menal sheytan elrajim'' utan att någon hörde,för säkerhetskull.
Dom hade ett husdjur. (konstigt  nog var det dendär eldflugan från filmen
''tingeling'' :s )Sen a dom i familjen att dom  inte tålde guld elle ngt? Och
i drömmen så brukade jag se dom i blodiga vita nattlinnen och med blött ojligt hår.
Fast plötsligt är dom vanliga igen. Dom var skumma och jag gjorde ngt (kmr it ihåg)
Så dom började skrika på mig och allt. Dom skrek saker som ''din död'' och blev med svart bakgrund och såg läskiga ut igen men blev ''goda'' igen. SHIT! Och afrikakillen kom och kastade smält guld över dom. Och dom dog. Efter allt så sa han att han ochså blivit fången av dom
och dom är onda. Och han sa något namn och sen vaknade jag av mama.<3

''YAAAASMIIN VAKNA KLOCKAN E ELVA!''







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0