norske bajss

Åkte båt igår. Typ 1 tim o 45 min härifrån elr mer.
Båten hette colour line och åker till norge. Så över en timmes resa med bil
sen båten i nåra timmar och så norge i ngn timma och sen tillbaka.
När vi kom in i båten åt vi tvääärgod buffe. För typ 80 elr mer.
All slags mat fanns. Skaldjur,fisk,oxfile,kycklingspett,bearnaise potatis ALLT
hehehehe fan och dessert choklad,mandel och vanilj pudding,glass,tårtor och
muggar med grädde,frukt o tårtbit i och en chokotårta med chokladmousse osv.
hahahah asså fan vad mkt man ja snakkar. Jag vet att jag gör det. Men endå...
bara efterblivna pers bryr sej så mkt om vad jag orkar skriva...

aja. Gick med släktingar oså familjen. de va tvärkul :D

HAR BLIVIT TRÅKIG JAG VET MEN ENDÅ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0