lisse

Var på lisse med huda,yosef,nis,mamma(hon åkte balder själv :o )
kom också och jag. Åkte uppsvinget
som jag svor åt mej själv att aldrig åka,
samma med balder för jag dog första ggn...
Men åkte nästan allt,utan småsakerna och höjdskräcken fö hann inte :$
Åkte spinrock typ 4 ggr i rad och mer samma med kanonen.

Nästa dag så åkte alla vi med yassi,men utan mama.Käka glass benochjerry
Nån ful fkn fjortis gick före oss i ledet, och trodde
hon var rolig elr något och upprepade vad hon sa när hon gick före
(''går ni före,så gör jag också det'') och skrattade själv medan hennes kompis
såg tveksam ut och bara log åt hne. Om det inte var
för att jag o resten gick före så skulle hon fått se -.-

Men aja. OMG ska alltid ta domhär smakerna i ben&jerry glass:
Caramel chew chew,Phish food och så fairly nuts - GOTTGOTT!



struten e systers



HAHAHAHHAHAHA i flumeride



Kom dit kl 11.12 i hopp om att få gå in först och tron om att INGEN
var där,sen är alla där -.-





Kommentarer
Postat av: - YEA!

- MMMM GLASS !

2010-07-09 @ 18:26:44
URL: http://mereiforpresident.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://ialwayssurrender.blogg.se/

Rösta på min veckans HISS eller DISS =)

Säg gärna vad du hade gjort i min sits

" Värsta dagen någonsin"

Hade du POLISANMÄLT eller inte?!?

Jag tyckte det va rätt iaf..

Mvh Carro

2010-07-09 @ 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0