drömmen idag

ah har märkt att jag börjat suga på bloggandet,men jag
är upptagen as hell nu på sommaren. Men ska försöka bli
vanlig igen
Aja omg drömde ngt tvärbra!

Jag och syrran gick runt på stan för att hitta en resturang att äta på
med vår kusin från tyskland. Men vi mötte manar som putsade folks skor.
Viu letade och letade tills vi kom till en strippklubb? AHHAHAHA
där jag förr drömde om platsen. ohmygod. Men förra gng jag drömde om
platsen blev jag o syrran o nåra till jagade av en våldtäktsman som dödade kompisarna
och jag och syrran överlevde. Så vi gick därifrån och när vi stack från stan så var vi
plötsligt i friskis (WTF) och syrran ville till klubben för att hjälpa dom våldtäktsmannen
jagade just nu. Så jag blev plötsligt en älva. (typ tingeling eller ngt)
och det fanns taskiga älv vänner som jag dissade HAHAHA och
sånt men de sluta med att jag vandrade runt med dom snälla älvorna. Och dom jag var med
var en afrikan och en european (va säger man?). Dom ahde med sej sina månader gamla
småsyskon. En grät so jag fick bära runt på den i evigheter. Vi vandrade i biskopsgården. Men
asså det var helt snö,ljus,julgranar och vackra lampor osv och det var kväll och jättelite ljust.
Ingen var ute bara vi. Tillsist skulle vi tillbaka till ljusa älvans familj och lämna dom två barnen. Då var barnens fot fast på varan så hon skärde,då blev flickbarnets fot mkt skärd :/
så jag ägna tiden åt att fixa foten. Och lag strumpo röver foten hahahah.
Men när jag gick in för o lämna henne hos sin familj så var föräldrarna sura på mej för de trodde typ att jag 'inte ville träffa dom' . ps: de bodde i en fin villa :')
Sen skulle jag ut med mina älvkompisar men des luta med att min bror kom o väckte mig. -.-



ba ngn bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0