wiiieeeeeeeeeeeerd...

Var ute och smällde resterna från igår,
med lite folk från idag <3
Kul men jag hade fan ingen känsel i fötterna efter :(
Sen var det ya3ni ''sån buffébord'' hos oss ;P
älskar min gulliga mamma haha <3

aah juste..
Drömde en jättekonstig dröm idag.
Den var inte bara konstg,den var bra :$

Jag drömde att det var
ja o en mot hela världen.

Det var bara vi 2 och
det var en person jag
aldrig sett förut.

älskar denna drömmen.

Wierd..
Jag älskar en som jag
aldrig har sett i verkligheten?


Finns du på riktigt?
finns han på riktigt?
aaah,vill drömma samma
dröm igen och igen.

jalla ha det kollar på kanal 3
för att allt suger på tv just nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0