JÄVLA GRANNE

OMG !!

ASSÅ FUCK THE FUCK ;O

Vakna pågrund av nån konstig granne
som sjung/hoppa vad vet jag , och sjung
som ett våldtaget får ;O

Asså jag vet inte om jag har varit argare i
hela mitt liv,men jo jag tror
det fast fuck grannen iallafall ;o

Jag vakna o börja hoppa där det fanns ''golv''
så han skulle hålla käft - men funkade nt .

JAG HAR DET HÄR O SÄGA DEJ,GRANNEN:

DU KMR ALDRIG BLI KÄND ELLER NÅT!
DIN RÖST/SKRIK (vad det nu är) GER MEJ GROV
HUVUDVÄRK,SÅ INTE ENS EN FKNG IPREM HJÄLPER! ;(

Bild från igår (L)



pappa flippa oxo på grannen han ba:

JALLA YA WLEEEEEED HOPPA PÅ GOLVET
SÅ HAN YEKOL KHARAAAA!!!!!,och höjde högsta volymen
på TVn och vi alla börja hoppa , som ett dampparty :d

________________________________________________________

See ya in hell bitcheees ajajajajajaj !! <3




Kommentarer
Postat av: Sara

Shit va mycke du svär

2010-01-06 @ 22:27:12
Postat av: Yyasmiin.blogg.se

Det går inte å sluta ,

2010-01-07 @ 15:06:00
URL: http://yyasmiin.blogg.se/
Postat av: azra

finaste är du (L)

2010-01-17 @ 01:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0