<3



sitter och har hööveväääärk pågrund
av mina 2 fula syskooon :(

orka att en tjatar om att jag
ska hitta på en egen kod t han på TheSims3 -.-

Man aja,gick ut med Marwa,Muntaas,Nuha å mej själv idag.
skitkuuuul loveu ;d

ASSÅ SHIIEEEEET största rapfesten i gröngården.
Svär det går att göra remix ;o



thihi fan va soft när
vi åkte den där isen på trappan :p
A-A-A-A-A-A-A-I-I-I

Skola imon. När jag tänker på skolan , kommer
en störd lärares bild i mitt huve.
det är dfr ja hatar söndagar.
Okej finns inget mer att skriva.

kisseeess and huuuuuuugs ! §


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH OMG BÄÄST ! HAN MANNEN SOM KOM FRAAM ; VAR BOR HAN ARABEN HÄR I DE HÄR LÄGGENHETERNA SOM HETER AHMED ABOSALIM ? & NI PEKA PÅ MIG ! JA BAA ÖÖHH?

2010-02-08 @ 20:39:59
URL: http://marwajana.blogg.se/
Postat av: Yasmin

HAHAHAHHAHAH skitkul

2010-02-22 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0