VÄRLDEN VAKNA!

Vadfan är det med världen nu idag!?

Om en känd person har lite fett här och var -
så gör folk det till en SKANDAL!
Jag förstår inte vad meningen är med det hela.
Det blir årets samtalsämne och tidningarna får damp osv.
VARFÖR?
Jag kan förstå varför så många gråter ut och allt detdär.
DET ÄR SJUKT !
Jag svär ingen tar hänsyn till att man kanske också har ett
eget liv eller något.
Bara man ser något litet hos en så blir det skandal.
VADFAN LÅT FOLKET VARA!
Man ska inte behöva leta sej fram till någon liten nackdel
och sen göra det till något enormt.
Snälla sluta. Ingen mår bra utav det. Ni ser bara nackdelar,
och inget vackert hos personen!
Här får ni det lite överdrivet:









VEMFAN BRYR SEJ!?
Lev livet medan ni kan.
Peace out!





Kommentarer
Postat av: Saida:)

Kvinnor i samhället ska inte se upp till såna ''toppmodells'' som får betalt för att se supersexiga ut-.- Läjligt enligt mej!

Jag tänker aldrig banta eller ngt , för att jag tycker alla tjejer ska vara nöjde med sej själva!<3

Bra att du tar upp det i din blogg enligt mej:D

2010-04-09 @ 22:39:32
Postat av: Yyasmiin.blogg.se

Ah du har rätt!

Var nöjda med det ni redan har INTE det ni

aldrig får. Och alla topmodels ser hemska ut

utan smink,men är

bara vackra när bilderna tas och redigeras.

Tack så mkt! :d

2010-04-10 @ 13:35:08
URL: http://yyasmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0