dagen och babbel

Okej vet ni hur dagen började?
Kan ni gissa det?
Ska jag säga det?
Är du säker på att du vill höra?
Svär?
Okej jag ska inte börja överdriva för ingenting.
Det började med att nån skrek:

''YA YASMIIIIIIIN! YA YASMIIIIIIIN !
VAKNA VI ÄR FÖRSENATTT!!!''

Sen när man går upp och frågar till vad
man är försenad. Och svaret blir
''Haa!? wala shi.(alltså inget)''

5minuter senare säger mama att vi ska ya3ni
så gå t en sån ''förening'' och skriva upp oss de
som vill t skara sommarland.

Okej,visst.
Jag skriver upp mej för att
gå och leka runt i vattnet med en hög småungar. :)
Jag svär om inte Semla går,går jag inte.
Herregud vad ska jag göra med dom?
Men jag tänker göra det kul med en 6meters våg
som alla kan åka på,som orsakas när jag hoppar in. :d

Sen när man ställer den frågan så säger dom:
''go ditt do kan eha erolit med din kosiner.''
Okej men jag står själv nt för nöjet!
Hjälp e jag tvungen att ha.

Ah juste det bästa!
Man skulle också skriva upp sej till så man åker t
Universeum. Jag skrev upp mej,och hoppas
deet inte går nån känd klass eller nåt dit,när
man i värsta fall skämmer ut sej.

Men grejen är att jag e sån som inte bryr
mej om jag skämmer ut mej eller inte egentligen.
Jag skämmer ut mej i alla möjliga situationer,men
vafan har jag att skämmas för då?
Okej när jag mest skäms är när jag
träffar sånna jag inte ser så ofta och när nån lärare håller
på och skäller på en helt öppet.Eller att prata helt öppet.

Som t.ex. när släktingar ringer. De kmr med
att jag ska prata med ''RuQaia'',som jag aldrig ens sett!

Man ba: eeh vad ska jag säga? Sen står alla där och
kollar på en med årets fejksmajl.

Sen det enda jag får fram e:
''eheh... wa3aleikom elsalam,ehe..''
Sen resten av samtalet med mej och
okända RuQaya går åt att vi bara sitter och säger
''VA?VA?VA?Jag kan nt höra!?''.
Och alla vuxna jag omringas av drar ner
lite på fejksmajlet så det ist blir en
förvånad blick. ÅÅÅÅH!
Jag hatar den blicken. Den påminner om när jag får
''dåligt'' på prov (händer sällan!) då baba ger mej
den blicken.
Den e så ''sorglig'' haha.

Men ha det bra sötnosar,för jag ska gå o
sörja min baxade stackars mobil nu :'(<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0