rykten..

Rykten..

Okej jag vet att många har skrivit om rykten o skit.
Men jag tar endå upp ämnet för det pågår fortfarande,
och sånna falska idioter som får det verka sant
så alla blir emot en till sist.

Okej lets start this shit.

Förlåt ni som kanske heter så,men vi tar lite
exempelnamn här i detta snakk.

VARFOOR!?
Varför asså shiiet!?
Vad vinner ni på det. På att trycka ner helt
''oskyldiga'' i ert samhälle?
Vad får ni ut på att få folk att må mycket sämre?
Okej tänk om hon Samarin går och gör ett rykte om att
Tanya och handär Abdulla  ya3ni är tillsammans.
Sen Abdulla får veta om ryktet och sen säger han
nåt som ''pft fan vad ful hon är,vfr ska jag va tsm med hon feta?''
Sen vet Tanya om vad hanhar sagt. Sen hur tror ni hon mår?
Hur tror ni hon känner sej? Såklart hon börjar tänka
''fan vad ful jag är'' ''måste gå ner i vikt'' ''hatar livet'' osv.
även om hon ens aldrig brytt sej om killen eller gillat han ens.

Inte för att jag har gått igenom allt
dethär,men något liknande,och jag kan verkligen förstå
er tjejer som känner er nedtryckta utan att ha gjort något fel.
Jag vet hur det känns då,jag vet hur man tänker då.
Och tro mej det är INTE kul för någon.

Så snälla vad får ni ens ut av det?
Bara skit och att få folk må dåligt.
Orka trycka ner andra för att känna sej upptryckt..

Hur skulle ni till exempel känna er om
någon ni verkligen litade på och älskade plötsligt
visar sej vara som en orm. Helt falsk?
Och så går den personen runt och snakkar
om dej och dina hemlisar och gör det till något stort?
Tro det eller ej,men samma sak har hänt med mej.
En fittig slampa gick runt och läckte allt om mej.
Hur tror ni det kändes?
Iallafall det var INTE roligt.Kunde inte
få bort allt detta från hjärnan på låååång tid men
nu har jag som tur brytit kontakten och känner mej stolt haha.^^P

Iaf,varför förstöra för adra när man endå
inte får ut något bra av det?Seriöst jag fattar nt poängen
med det hela.DET SUGER - AND WILL ALWAYS!
Jag svär ni är onda som kameler.
DET RÄCKER INGEN ORKAR MED ER SKITSNACKARE OCH RYKTESKAPARE!

Jag säger bara en sak för ert eget bästa:
Lär känna dom du umgås med VÄL!
Så du inte går runt och säger allt till dom men det
visar sej att de är riktigt falska. Ingen vill att detta händer!

FEEL ME,IS EVERYTHING CLEAR !?





Kommentarer
Postat av: sagal

HABIBI SÅ SANT . HAHHHAHAHA OCH ODNA SOM KAMELER? HAR DU PROB MED KAMELER SVÄR 1ON1

2010-04-08 @ 13:17:52
Postat av: Yyasmiin.blogg.se

ah en kamel sparka min kusin HAHAHA

2010-04-08 @ 14:39:34
URL: http://yyasmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0