scary

  3744246_18.jpg
Alltså är det bara jag som tycker att den orangehåriga
varelsen på kalaspuffar paketet är läskig?

HAN E SKITLÄSKIG WTF!

Okej ni kanske tror nåt ''han e docka'' ''du e dum i huvudet'' blabla.
MEN NEJ ! HAHA.
Alla tkr olika och jag är en av dom få som är rädd för
den stackars ''mannen''.

Asså walla nu jag skojar inte. Hade han kommit till
mej mitt i natten jag skulle bli livrädd! Och fönstret hade varit
öppet. OOOUUF jag skulle nt tveka. Elr jaja glöm de sista då.
Men han e skitläskig :(

Jag ogillar sånna grejer :P
Men kolla fan nu ba fö jag skrivit allt dethär om hnm
nu jag får lite skuldkäslor endå... Tkr synd om hnm nu... :$
Se så gullligt han ler med sina små hårtäckta läppar.
Naaaw.. :$

förlåt?

Asså svär på allt jag HAR VERKLIGEN SKULDKÄNSLOR FÖR HNM!
är jag normal?


ÄNNU EN GÅNG KOLLA NOGA!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0