palla dej

HAHA :')

Du kom t mej. Du grät ut hos mej. Du sa saker som
''vänner tills vi dör'' blablabla...

Du tror att det går? Iaf inte sålänge du beter dej som nu.
När saker hände dej.
DET VAR JAG SOM ALLTID HJÄLPTE DEJ!
När du gömde dej för folk. Jag var med dej oavsätt
om jag behövde det eller inte. Jag var alltid på din sida.
Men nu när du ser att folk gör skit om mej och när jag verkligen
behöver dej som mest. När jag inte mår bra.

Det är då du sitter och skrattar åt det som hänt.
DET ÄR DÅ du inte ''vill vara inblandad''.
Det är då du skiter fullständigt i mej.

Jag sa allt jag kunde jag gjorde allt jag
kunde för att få dej på humör.
Jag ville snacka med de som gav dej hjälplösa
känslor och sårande tankar. Men dudå?
Säga en mening kan du inte? Ist står du där och
skrattar.

Sen när du kommer och tofflar.
Då ska jag spotta dej i ansiktet o säga:
''Var det inte du som sket i mej,du som svek?''
och vända mej om och gå därifrån.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0