Jag har fattat grejen nu.

Walla asså.... ÅÅÅH INGA ORD!
Folk har förändrats nuförtiden. Man spelar över.
Man skolkar hit o dit. Man bråkar o hamnar i skit hela tiden.
Man röker o man e bara 10+ !?

Vafan har hänt med världen idag?

Visst tyck vad ni vill. Att jag spelar över.
Att jag överdriver. Att ba fö du röker måste jag ta
bort dethär jag skriver nu. TYCK VAFAN NI VILL!
Men herregud alltså jag känner själv många som
ständigt hamnar i problem för sånt skit.
Man hatar sitt liv,tycker synd om sej själv blabla...
Men nu när ni endå tkr så synd om ert liv,
GÖR NÅGOT ÅT DET DÅ!
Nu när du är i denna ålder kanske ya3ni ah du tänker
att du har kille hitodit. Gör slut efter nåra dar och
blir tsm med en ny efter nån dagar. Du super
(vad ni nu kallar det för) dej full och festar sönder dej
och du är fan bara runt 11-12. WTF!?
Vart är världen påväg?
Sen efter allt det roliga. Allt du skitit i skolan. Alla
problem. Ditt rykte. Du förblir stämplad
som en slampa resten av livet. Förlåt ni som känner
igen er. Men sanningen måste fram för ert eget bästa!
Allt bara för ni bara
tänkt på att ha kul ,för allt skolk o skit.
Ni går sedan ut med sämsta betyg ur nian. Och
ert liv slutar inge bra!
Ingen vill vara med en tjej
utan självrespekt,en tjej med sämsta förhållande till sina föräldrar.
En tjej som har s*x hit o dit.
Den åldern där ni var populära och gjorde vad ni ville
går över innan ni ens hunnit blinka.

Och när er roliga tid är över,när alla kompisar svikit.
När dom ni skolkat för också får det dåligt. När sånt händer.
Tror ni dom ni gjorde allt för kommer stå vid er i framtiden
och säga åt er
'' Här har du pengar,köp ett hus,en man,o ett liv''.
Tror ni att dom som fått er röka o skit redan denna unga ålder
kommer stå där och säga t dej
''Här har du nya lungor och ett nytt hjärta - ha ett bra liv'' !?
Det är klart att dom inte ens kommer bry sej om er. De
kommer skita i er totalt och bry sej om sitt misslyckade liv också.
Detta är speciellt riktat t er 10-16år.

Jag får väl tåla att nu kommer folk
vara emot mej för dethär inlägget.
Men jag skiter helt i vad ni tycker!
Detta är vad JAG tycker,det är MIN åsikt!

Så ni nu som vänder er emot mej
för denna texten jag skrivit nu. Kan ni
bara snälla tänka efter lite och vara
försiktigare resten av ert liv? Ni som håller på så.
Ni kommer inte få ett lyckligt slut om ni inte skärper er!
Detta är bara för att hjälpa er. Inget annat. Det är för ert eget bästa!
Och kom inte och säg att ni kommer skärpa er i nian eller nåt.
Det är tiden är försent.

Tack för att du har läst! (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0