I dont care :)

Ni som hela tiden håller på.

Jag har inte tid för ert skitsnack och ni får
ha era åsikter om mej bara för jag är lite
annorlundare än er.
Okej kanske inte syns på mej direkt men aja.


För ni slösar er dyrbara tid för
att snacka om sådana som mej.
Okej förlåt att ni slösar tid på mej?
haha patetiska.

Hello bitches my name is Yasmin and i dont give a fuck!

Ni kan snacka,göra rykten ja ALLT men
ni ska veta att jag skiter i er HELT inte HALVT!

Så snacka ni men jag bryr mej inte. :)

+ Jag har själv HÖRT när folk sagt saker
och sedan sagt att de nt sagt nåt. Jag är inte döv.
Iaf inte än. Men önskar jag var det där det snackas skit.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0