föralltid..?

Jag kommer ihåg när vi sa föralltid.
När jag verkligen trodde det skulle vara föralltid.
När vi hade de bästa minnena.
Du var min närmaste.
Sen när du fick nya kändes det som om
du glömt oss och att vi ens aldrig varit vänner.
Det är otroligt hur mycket du förändrades.
Hur?
Det är en fråga jag aldrig kmr få svar på.
Att gå vidare är nt så lätt som de flesta tror.

Jag ska vara ärlig och säga att jag verkligen
saknar allt vi gjorde och sa.
Saknar ditt skratt. Saknar ditt ''föralltid''.
Kommer ihåg när du sa så.
Och vi sa ''föralltid'' , sen så sa du
detmed din röst var nt så klar haha
det lät vibrerande,så vi garva sönder.

Kommer du ihåg?
När vi var ute sen så snubbla jag på en sån
kruka med nån växt i. Det var en granne
som skulle flytta ut som hade lagt ut den medan
hon/han tog ut resten av sakerna.
Och när en dag då vi drev med den
där gubben som vi trodde hade anorexi.
(vi var eb och visste nt vad det var,ba att man var ''smal'').
Vi frågade honom (så dumma HAHA) på fullt allvar.
Sen han ba kolla snet och gick därifrån.
Och en massa fler minnen.

När jag tänker på alla sånna saker
och allt vi sa,allt vi gjorde,känns det
som om jag har en grop i hjärtat och det är där
alla tårar samlas.

Dagen då jag såg att du förändrades kraftigt -
när jag såg dej messa med folk,när vi hälsade,senare
på kvällen messade jag dej,Fick inget svar.
så du kunde inte ha ''slut på comviq'' (ett av dina tidigare ursäkter).
Då var jag 100% säker på att du inte längre brydde dej.
Det var inte längre en misstanke utan en självklarhet.

När jag frågade dej på msn om allt
stämde,sa du på att det inte var så.
Jag trodde dej.
Hur kunde jag vara så fkn lättlurad och tro på dej?
Du är inget mer än en svikare,en sån fitta.
Helt lögnaktig.
Sen några dar senare sa du till dina såkallade ''nya''
att jag var bara nån din mammas kmps dotter.
HAHAHAHA walla du är så patetisk.
Först var jag din ''barndomsvän'' nu blev jag
''din mammas kompis dotter'',som nt ens e sant.

Det är sånna du sa att du hatar.
Det är för sånna falska (som dej) du
grät ut hos mej för.

Var tog ditt ''finns'' vägen?
Där stod alltid jag och gjorde allt för att
hjälpa dej,för att få dej må bättre.
Jag fanns verkligen där för dej.
Men när jag behövde dej som mest hahaha
vad gjorde du då? Duvet själv och därför skriver jag.
Du brydde dej nt du sket i mej helt klart.
Du sa att ''du led med mej'' bara (HAHA)
sen ser man dej ute och du tror jag e dum och går och gömmer
dej bakom en husknut.
Var det inte du som sa
''Finns ! älskar dej bdv!<3''
Skulle du inte alltid vara på min sida?

Alltså det är så falsk är.
Det är så jag menar när jag säger
falska horungar som DU!
Det är BARA dej och nåra till jag
tänker på när jag hör orden ''svikare,falska''.

Visst du kan ha nya,jag bryr mej inte.
Men ALLT dethär och lite till?
Det är bara föööööör mycket.
Jag saknar ditt gamla Jag. Ditt nya SUGER.




LÄS OCH TA ÅT DEJ!
Du vet vem du är.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0