fejk!


Vad är det med tidningar och deras jävla photoshop.
Alltså herregud det är så fel.
Jag fattar inte att man kan låta folk  göra
så mot en själv.
Varför sitta och låta att de som ville ha bild på dej i tidningen
''fixa'' dej helt så det inte ens ser ut som dej.
Det är så lågt! Inte ens sånna människor har mognat!
ÅÅÅÅÅÅÅÅH walla det stör mej grovt!
Kolla hur fejkat det är,kolla hur lurad man blir!
Hellre att jag är mej själv en överdrivet förstörd.
Det tyder bara på dålig självkänsla.Jag lovar att jag
aldrig kommer låta någon göra mej detta.
Jag är nöjd som jag är! Ta det eller ha det! :)




















___________________________________________________

Vad tycker ni?

Borde det vara så eller inte?

Själv tycker jag det går lite för långt!
Visst,gör vad ni vill för att känna er vackra.
Men varför så att andra börjar känna sej lite mer ''udda''?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0