damp på g

Gå med i min facebook grupp

''VÄGRAR betala 5kr för en toa!''

____________________________

Var ute med hanan och satt där i sjumila
mitt i regnet och snakka om allt o inget.
HAHAHA dööör detdär jag skulle säga ''skydda''
sen hade chips i munnen o råka säga ''skhyddda''.

Ni som jag verkligen snakkat
med vet vad jag menar med tre ''d'' i
''schkyddda''.
HAHA

_____________________________


Sitter och chattar med Najma HAHAHAHA

asså vi skickar sånna ******* smajlisar o så
på msn.Har sjuka tankar nu på g,efter
den bögsmajlisen HAHAHAHA i need hjälp seriöst!
Min hjärna klarar nt avvvvvv hahahhaha dör.



NaJmA aDeN säger:
aah ska dra t toa
känner mejj äcklad av k**en haha

Yα$ ' säger:мιιη£|em@m
HAHAHAAHAHHA TÄNK OM DEN KMR UT
UR TOALETTSTOLEN HAHHAHA

_________________________

så kan en konversation se ut
_________________________


Kommentarer
Postat av: najma

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHA OM ÄCKLAD E JAH TÄNKER PÅ DEN:D

2010-04-05 @ 18:20:40
Postat av: Yyasmiin.blogg.se

HAHAHA jag med,najma försök måla upp hela bilden i hjärnan HAHAHAHA

2010-04-05 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0