dagen!

Åkte t bio med klassen. Vi åkte själva utan lärare,som
man skulle,och bion var äcklig haha.
Man fick nt ha chips,godis,dricka,tuggummi,mobil elr nåt.
Eller köpa därifrån. -.-
Filmen Var nt sååå bra,jo jag gillade bara när de skulle förstöra han mannens hus.
Den delen var bäst iaf.

Sen efter allt åkte jag o hanan in t backaplan fö o leta
praoplats. Vi gick t alla affärer,o nåra resturanger/caféer haha.
Utan : mcdonalds,bking,o sånna elektronikaffäreroch stadium.
Vi fick ge numret  t en i pressbyrån o hon skulle låta chefen ringa oss
och när vi stack t willys sa dom att vi skulle komma tillbaka imon kl. **.**,
då chefen e där! :)

HAHAHHA när jag o hanan gick runt så stog vi där o en kvinna
som dela ut tidningar börja sjunga ''diskar,städar...osv..'' HAHA.
ja dör.
Också när vi träffa monti,samira å nesrin i ginatricot o börja prova klänningar osv.

Också en sån man sålde nån fotobok sen haha han ba
h = han     j = jag

han: ''vill ni köpa en foto*nåt* ''
Jag: va e de.
Sen han skratta o förklara nåt ja nt fatta o ja skämdes.
j: Har nt bott i sverige länge.
h: Hur länge hardu bott i gbg?
j: 2år(hela mitt liv).
h: villdu köpa?
j: kommer tibax snart.(vilket jag aldrig gjorde,fö jag glömde :P)

åt glass o en cheezeburgare och så.
men ha d bra alla. ;d


Kommentarer
Postat av: qu

asso ja måste bara säga, din blogg e bra för en sak för att du laddar upp roliga klipp vilket e bra. men för i helvette sluta upp med alla bortförklaringar till allt. typ ååh ja hade så tråkigt drf lägger ja upp de här, tro inte att ja e efterbliven för att ja visar låten nu och all that crap . du gör de bara pinsammare för dig. och de här är inte kränkning de är some real advice ..

2010-05-29 @ 02:30:44
Postat av: yyasmiin.blogg.se

Men det är ju sant,har inte så mycket att göra på datorn,så ja.. Men tack för tipset iaf

2010-05-29 @ 10:07:51
URL: http://yyasmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0