ang. videoblogg

Okej jag börjar här:
så det var allt jag hade att säga.

Nejnej,glöm detdär alla.
Okej många har tjatat om när jag ska börja
''videoblogga''. Det undrar jag också.
Vissa får bli oseriösa och andra får vara
seriösa. Med inspiration från

anagina.blogg.se

men INTE härma! Nejnej jag ska bara ta mitt
självförtroende som jag fick av hennes blogg och
klä ut mej till något HELT annat. Något manligt har jag bestämt...
Och jag kommer babbla om allt och inget på
dom jag INTE är utklädd på. Och jag gör
allt för skojs skull. Och ni som tänker
''wannabe henne'' eller nåt,dra åt helvete för
nej jag är inte alls det.Jag vill bara visa upp
hurdan jag är och leva livet helt enkelt.

Så vem vet ? Tror jag börjar någon dag på veckan.
Så jag filmar med systers mobil thihi eller nåt..

Plus+ att jag hade en dröm om dethär. rööööleeet!

men aja ha d sålänge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0