HISS/DISS - alá Yasmin and CO



Mina Hissningar:


Varma Vinterjackor :
Vem orkar gå runt i kalla vinterjackor
i denna kalla emo-vintern? Inte jag
iaf. Sköna jackor needs a *hiss*!
          a


Åka utomlands:
aaaah,i wish i could. Vill åka till ett
varmt ställe och sånt. Bort från kalla sverige.
Fan vad softigt det är , att när vi har vinter å kallt
är det varmt i andra länder , så om man
kan kan man ha sommar året runt . hiss!


                                a

Att mobilen existerar:
Hur fan skulle man klara sej utan mobil?
För mej är det grov tortyr.
allhamdulillah wal shokr att mobil finns! HISS !
                  
                                a




Mina dissningar:

Vinter:
Asså denna årstiden är min fiende.
Om inte vinter fanns,skulle Marsmånaden
vara vårig :$ Grov diss.
                     
           
         r


Dåliga mobilkameror:
När nåt ''underligt'' händer och man vill
ta kort,och sedan märker man att
mobilkameran är dammig , eller e fuckad -
Får man obeskrivligt med damp, dfr DISSAR JAG!

                            
         r  


Folk som överdriver med deras smink:
Hur fan pallar man med
människor som säger t.ex. : ''Försiktigt , jag har brunkräm.''
''Men du förstörde pudret.'' Asså det e bara fööör störande. DISS!

   
         r

Kommentarer
Postat av: selma

shooooooooooo yasse snygg blogg du måste lära mig hur man gör en du ba måste,var dt svårt???? ?

har du hittat på alla dom sj?? ja massor av frågor kontakta mig på [email protected]

2009-12-28 @ 16:58:42
Postat av: Anonym

Hahahah okej , grattis t din nya blogg :P<3

2009-12-28 @ 17:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0