fortfarande optimalt hög dampnivå :P

Vet ni vfr jag hatar julen jag inte firar? :)
(undra elr inte - im still gonna write it)

för då är alla ställen stängda och jag e instängd
utan luft här hemma :)

okej vanliga dagar när jag sitter hemma e det nt så tråkigt.
Har alltid nåt å göra iaf... Men på julen vet jag nt vad det e.
Igår och idag är värst.Känns som om jag kmr dö
närsomhelst + JAG HATAR VINTER Å HÖST!! :O

om inte vinter fanns , så skulle vår-månaden
mars vara vårig hela marsmånaden,but no ;'(

I CAN CUZ I WAAAAANT GÖRA NÅT TOMORROW!!!!!!!
JAG MÅSTE UUUUUT INNAN JAG DÖÖÖR!!!


//believe in yourself


Kommentarer
Postat av: sagge

daamp på optimal nivå

haha

:D



VINTER= DEEEPPP DEEEEP, EMOOOOOO ÅRSTIDEN

HÖÖÖSSTTT MEEEED MAN PISSAR PÅ D

JA HATAR FOLK SOM SÄGER HÖÖST HAR SÅ FINA FÄÄÄRGER

JAAA BAA MEN DIN MAMMA HAR FINA FÄRGER MAN FÅR DAMP PÅ 'OPTIMAL ' NIVÅ WALLAAAAA

2009-12-25 @ 22:01:50
Postat av: yasmin da hoe

Mannen en luffares piss

har oxo fina färger vafan

o ingen snakar om det heller :O

2009-12-26 @ 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0